Ερώτηση ΣΕ ΠΟΣΕΣ ΜΕΡΕΣ ΘΑ ΕΧΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ;
ΑπάντησηΣυνολικά, η επεργασία και η αποστολή μιας παραγγελίας ολοκληρώνεται σε 3-5 εργάσιμες μέρες, αναλόγως τον τόπο διαμονής σας.
Ερώτηση ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ
ΑπάντησηΜπορείτε να παρακολουθείτε την παραγγελία σας από την σελίδα Παρακολούθησης Παραγγελίας εισάγοντας τον αριθμό παραγγελίας που έχετε λάβει στο email σας και το email το οποίο χρησιμοποιήσατε κατά την παραγγελία.

Αν η παραγγελία σας αποστέλλεται με Speedex και tracked αποστολή, στην Παρακολούθηση Παραγγελίας φαίνεται και το tracking number της παραγγελίας για παρακολούθηση μέσω της πλατφόρμας της Speedex http://www.speedex.gr/isapohi.asp .

Ερώτηση ΠΟΙΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΕΣ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΟΥΝ ΤΙΣ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ;
ΑπάντησηΠρος το παρόν συνεργαζόμαστε με Speedex Courier και ΕΛΤΑ courier.
Ερώτηση ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΙΒΑΡΥΝΘΩ;
ΑπάντησηΑποστολή σε όλη την Ελλάδα: 2,00 Ευρώ + 2,00 Ευρώ η αντικαταβολή. Σε παραγγελίες άνω των 50,00 ευρώ, τα έξοδα αποστολής θα είναι δωρεάν.

Αποστολή σε όλες τις υπόλοιπες χώρες: 7,00 ευρώ με συστημένη αποστολή EΛΤΑ. Προσοχή! Σε χώρες εκτός Ε.Ε. ενδέχεται να υπάρχουν τελωνειακές χρεώσεις, για τις οποίες δεν φέρουμε ευθύνη, και υπόχρεος για την εξόφλησή τους, καθίσταται ο πελάτης.

ΔΕΝ πραγματοποιούνται αποστολές στην Κίνα, διότι είναι Cruelty Free οι βλεφαρίδες και δεν επιτρέπεται να πωληθούν στην εν λόγω χώρα, την στιγμή που δεν δοκιμάζονται σε ζώα.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Στις παραγγελίες εξωτερικού, δεν είναι διαθέσιμη η πληρωμή με αντικαταβολή.

Ερώτηση ΜΕ ΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;
ΑπάντησηΜε αντικαταβολή (μόνο για αποστολές εντός Ελλάδας)

Με χρεωστικές – πιστωτικές κάρτες

Με Paypal

Με κατάθεση στον λογαριασμό μας της Alpha Bank. Παρακαλούμε για την αποστολή του καταθετηρίου στο info@giodreveli.gr για να αποφευχθούν οποιεσδήποτε καθυστερήσεις στην παράδοση της παραγγελίας σας.

Αρ. λογαριασμού Alpha Bank για καταθέσεις: GR1201403850385002002001540

Στο πεδίο “μήνυμα προς δικαιούχο” παρακαλούμε επίσης, να βάζετε τον αριθμό παραγγελίας σας και το επίθετό σας.

Ερώτηση ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;
ΑπάντησηΓια να ακυρώσετε την παραγγελία σας στείλτε εντός 24 ωρών από την καταχώρησή της, ένα e-mail στο info@giodreveli.gr γράφοντας στο θέμα “Ακύρωση παραγγελίας” και τον αριθμό της παραγγελίας σας.
Ερώτηση ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΠΟΙΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;
ΑπάντησηΔυστυχώς, άπαξ και η παραγγελία έχει καταχωρηθεί, μπορείτε μόνο να την ακυρώσετε, και αυτό εντός ενός χρονικού πλαισίου των 24 ωρών.
Ερώτηση ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΤΑΛΛΑΞΩ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΜΟΥ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΑΛΛΟ;
ΑπάντησηΑλλαγές, πραγματοποιούνται μόνο σε περίπτωση “ελαττωματικών προϊόντων” και μόνο εάν ΔΕΝ έχουν αφαιρεθεί τα προϊόντα από την συσκευασία. Τα πακέτα, ελέγχονται διεξοδικά πριν φύγουν από τις εγκαταστάσεις μας.
Ερώτηση ΠΩΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΕΚΠΤΩΤΙΚΟΙ ΚΩΔΙΚΟΙ, ΚΟΥΠΟΝΙΑ;
ΑπάντησηΠροκειμένου να μπορέσετε να χρησιμοποιήσετε το κουπόνι, θα πρέπει να είστε εγγεγραμμένος χρήστης στο e-shop για να σας εμφανιστεί το πεδίο ‘’κωδικός κουπονιού’’, και ο εκπτωτικός κωδικός πρέπει να γραφτεί ΑΚΡΙΒΩΣ όπως σας έχει δωθεί. Βεβαιωθείτε ότι έχετε επιλέξει προϊόντα που συμμετέχουν κάθε φορά στα εκπτωτικά κουπόνια (για τα προιόντα που βρίσκονται ηδη σε έκπτωση, η οποία υπερισχύει της έκπτωσης του κουπονιού, το κουπόνι δεν θα ισχύσει). Βεβαιωθείτε ότι το κουπόνι βρίσκεται χρονικά σε ισχύ. Το κάθε κουπόνι – εκπτωτικός κωδικός, μπορεί να χρησιμοποιηθεί μία φορά απο κάθε εγγεγραμμένο χρήστη.
Ερώτηση ΕΙΜΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΓΙΑ ΜΕΤΑΠΩΛΗΣΗ, ΤΙ ΚΑΝΩ;
ΑπάντησηΓια επαγγελματικής φύσεως ζητήματα, μεταπωλήσεις προϊόντων μας κλπ, μπορείτε να στείλετε e-mail στο info@giodreveli.gr
Ερώτηση ΣΤΗΝ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΚΟΛΛΑ;
ΑπάντησηΔεν παράγουμε κάποια κόλλα και ως εκ τούτου, δεν δίνουμε κάποια στην συσκευασία. Προτείνουμε ωστόσο την αγαπημένη κόλλα της Γιώτας στο φυλλάδιο με τα “How to” και τις οδηγίες.
Ερώτηση ΠΌΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ΤΙΣ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ ΜΟΥ;
ΑπάντησηΑκολουθώντας τις οδηγίες στο φυλλάδιο, είναι τέτοια τα υλικά κατασκευής τους, που οι βλεφαρίδες σας, θα παραμείνουν άθικτες και γερές για 25 με 30 χρήσεις.
Ερώτηση ΑΠΟ ΤΙ ΥΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΦΤΙΑΓΜΕΝΕΣ ΤΕΛΙΚΑ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ;
ΑπάντησηΕίναι χειροποίητες, φτιαγμένες σε ένα μικρό εργοστάσιο της Κίνας, οικογενειακή επιχείρηση, και οι πρώτες ύλες τους είναι cruelty free faux mink, Κορεάτικο μετάξι και κάποιες έχουν φυσική τρίχα. Επίσης, δεν πωλούνται στην Κίνα.
Ερώτηση ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΟΥΝ ΑΛΛΕΡΓΙΑ;
ΑπάντησηΌχι, είναι επεξεργασμενες με υποαλλεργικά υλικά.
Ερώτηση ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΩ ΜΑΖΙ ΣΑΣ;
ΑπάντησηΓια θέματα παραγγελιών και επαγγελματικής φύσεως ζητήματα, μπορείτε να στείλετε e-mail στο info@giodreveli.gr .

Για σεμινάρια και υπηρεσιες μακιγιάζ, μπορείτε να στείλετε e-mail στο gio@giodreveli.gr

Ερώτηση ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΜΕΡΟΣ ΣΕ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΩ ΓΙΑ ΤΙΜΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΘΕΣΕΩΝ;
ΑπάντησηΓια σεμινάρια και υπηρεσιες μακιγιάζ, μπορείτε να στείλετε e-mail στο gio@giodreveli.gr, και εντός 48 ωρων θα ενημερωθείτε για τιμές, διαθέσιμες θέσεις κ.λ.π.

Τα μαθήματα είναι είτε one by one είτε σε τμήματα 2-3 ατόμων, επαγγελματιών ή αρχάριων. Για τα τμήματα αρχαρίων και τα τμήματα πολλαπλών θέσεων, υπάρχει λίστα αναμονής. Δίδονται βεβαιώσεις παρακολούθησης και μετεκπαίδευσης και σε επαγγελματίες.

Ερώτηση ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΛΕΙΣΩ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΓΙΑ ΜΑΚΙΓΙΑΖ;
ΑπάντησηΣτέλνοντας ένα e-mail στο gio@giodreveli.gr, και θα ενημερωθειτε εντός 48ώρου για διαθεσιμότητα ημερομηνιών και τιμές πακέτων.
Ερώτηση ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΜΑΙ ΓΑ ΝΕΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ, ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ, ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ Κ.Λ.Π;
ΑπάντησηΚάντε εγγραφή στο newsletter μας, για να ενημερωνεστε για όλα τα νέα λανσαρίσματα, τις καμπάνιες μας, του εκπτωτικούς κωδικούς και πολλά-πολλά χρήσιμα tips για τις βλεφαρίδες σας.